• 29-06-2009, 21:01:46
    #1
    selam r10.net kullanıcıları internettesatis.com web tasarım hizmetleri olarak bugun mars telekoma geçtik.

    Intel(R) Core(TM)2 CPU 4300 işlemci
    2 Gb Ram Kapasitesi
    300 Gb Sata 2 Hdd

    mars telekomu nasıl bilirsiniz onun hakkında yorum almak istiyorum..
  • 29-06-2009, 21:23:43
    #2
    hsnac95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selam r10.net kullanıcıları internettesatis.com web tasarım hizmetleri olarak bugun mars telekoma geçtik.
    Intel(R) Core(TM)2 CPU 4300 işlemci
    2 Gb Ram Kapasitesi
    300 Gb Sata 2 Hdd
    mars telekomu nasıl bilirsiniz onun hakkında yorum almak istiyorum..
    Mars telekom Türkiyede ki iyi datacenterlar arasında yer almaktadır.

    Fakat geçmeden önce bir ön araştırma yapmanız gerekmezmiydi.
    Geçtikden sonra araştırma yapmanın fazla bir anlamı kalmıyorda
  • 29-06-2009, 21:24:37
    #3
    Üyeliği durduruldu
    sayyac yakışmış he : )

    memnunum mars dan şuan
  • 29-06-2009, 21:30:12
    #4
    hocam aceleye geldi birde araştırdım az biraz r10'a girme fırsatım olmadı şimdide sizlere soruyorum umarım iyi etmişimdir diye..
  • 29-06-2009, 21:32:34
    #5
    Hayırlı olsun öncelikle,

    bende hiç kötü tarafını okumadım,gayet hızlı ve kaliteli sunucuları olduğunu biliyorum.

    Sitenizle alakalı bir eleştirim var,sayyac kodu pek uykun durmuyor .
  • 29-06-2009, 22:14:13
    #6
    hm tamam hocam kaldırıryorum hemen
  • 29-06-2009, 22:19:18
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    Almışsınız daha serveri kötü desek iade mi edeceksiniz
  • 29-06-2009, 22:23:37
    #8
    yok sadece merak ettim nasıldır hizmetleri diye..
  • 30-06-2009, 00:28:54
    #9
    Üyeliği durduruldu
    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mars telekom Türkiyede ki iyi datacenterlar arasında yer almaktadır.
    Fakat geçmeden önce bir ön araştırma yapmanız gerekmezmiydi.
    Geçtikden sonra araştırma yapmanın fazla bir anlamı kalmıyorda
    harun hocama kesinlikle katılıyorum. Araştırma yapmadan yer değiştirmek heleki dc değiştirmek iyi olmaz. ama marsa geçmişin çok iyi yapmışın