selam r10.net kullanıcıları internettesatis.com web tasarım hizmetleri olarak bugun mars telekoma geçtik.
Intel(R) Core(TM)2 CPU 4300 işlemci
2 Gb Ram Kapasitesi
300 Gb Sata 2 Hdd
mars telekomu nasıl bilirsiniz onun hakkında yorum almak istiyorum..
mars telekomdan sunucu aldık yorumlarınız
16
●1.298
- 29-06-2009, 21:23:43Mars telekom Türkiyede ki iyi datacenterlar arasında yer almaktadır.hsnac95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fakat geçmeden önce bir ön araştırma yapmanız gerekmezmiydi.
Geçtikden sonra araştırma yapmanın fazla bir anlamı kalmıyorda - 29-06-2009, 22:19:18Almışsınız daha serveri kötü desek iade mi edeceksiniz
- 30-06-2009, 00:28:54Üyeliği durdurulduharun hocama kesinlikle katılıyorum. Araştırma yapmadan yer değiştirmek heleki dc değiştirmek iyi olmaz. ama marsa geçmişin çok iyi yapmışınDHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle