hsnac95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
selam r10.net kullanıcıları internettesatis.com web tasarım hizmetleri olarak bugun mars telekoma geçtik.
Intel(R) Core(TM)2 CPU 4300 işlemci
2 Gb Ram Kapasitesi
300 Gb Sata 2 Hdd
mars telekomu nasıl bilirsiniz onun hakkında yorum almak istiyorum..
Mars telekom Türkiyede ki iyi datacenterlar arasında yer almaktadır.

Fakat geçmeden önce bir ön araştırma yapmanız gerekmezmiydi.
Geçtikden sonra araştırma yapmanın fazla bir anlamı kalmıyorda