Konu
mars telekomdan sunucu aldık yorumlarınız
29-06-2009, 21:30:12
#4
hsnac95
hocam aceleye geldi birde araştırdım az biraz r10'a girme fırsatım olmadı şimdide sizlere soruyorum umarım iyi etmişimdir diye..