Konu
mars telekomdan sunucu aldık yorumlarınız
29-06-2009, 21:32:34
#5
Milenyum
Hayırlı olsun öncelikle,
bende hiç kötü tarafını okumadım,gayet hızlı ve kaliteli sunucuları olduğunu biliyorum.
Sitenizle alakalı bir eleştirim var,sayyac kodu pek uykun durmuyor .