Hayırlı olsun öncelikle,

bende hiç kötü tarafını okumadım,gayet hızlı ve kaliteli sunucuları olduğunu biliyorum.

Sitenizle alakalı bir eleştirim var,sayyac kodu pek uykun durmuyor .