Siz en iyisi hangisi ?
30
●1.919
- 12-02-2007, 09:51:27Oda seni çok seviyor Ömür 8) Gitmeyin adamın üzerine 1 hafta hastaydım piskolojisi bozulmuş ticketlerle AhmetinDataTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
qq Seni hatırladım Doom olarak üyeydin sanırım Botnet ddos yapan sendin demi?
sonra banlanmıştın sanırım?
- 12-02-2007, 12:43:56Şimdi arkadaşlar benim anlamadığım olay, yukarıdaki loglarda Ahmet isimli kişinin yazdıkları gerçekten şok edici. Bu kişi, Netİnternet'de mi çalışıyor gerçekten de? Osman Bey gibi kaliteli ve başarılı hizmet veren birisi ile aynı firmada mı çalışıyor yani bu Ahmet Bey?
Bu olayın arkasında başka olaylar da var mı? Durup dururken Ahmet bey niye böyle ters cevaplar versin ki? - 12-02-2007, 12:50:55Hocam 1 kişi ile bu işler yapılmaz ahmet ile beraber başka destek veren arkadaşlarda var ancak sanırım ömür ahmetin sinirli zamanında damarına basmış "artıslik cevaplar vererek" 8) Şaka bir yana 1 hafta boyunca ben yoktum ama ömür diğer yazdıklarını okuyunca ki eksik ticket hak verirsiniz Ahmet'e 8) bazen çileden çıkartıyor gerçekten...

aramızı bozmaya calışmayın
bu sadece 1 tanesi daha cok var 2 üyelik bir site cpu %46 kullanırmı
sonra banlanmıştın sanırım?