DataTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oo ahmet ile iyi anlaşıyoruz biz aramızı bozmaya calışmayın bu sadece 1 tanesi daha cok var 2 üyelik bir site cpu %46 kullanırmı
Oda seni çok seviyor Ömür 8) Gitmeyin adamın üzerine 1 hafta hastaydım piskolojisi bozulmuş ticketlerle Ahmetin

qq Seni hatırladım Doom olarak üyeydin sanırım Botnet ddos yapan sendin demi? sonra banlanmıştın sanırım?