oo ahmet ile iyi anlaşıyoruz biz

aramızı bozmaya calışmayın

bu sadece 1 tanesi daha cok var 2 üyelik bir site cpu %46 kullanırmı
Oda seni çok seviyor Ömür 8) Gitmeyin adamın üzerine 1 hafta hastaydım piskolojisi bozulmuş ticketlerle Ahmetin
qq Seni hatırladım Doom olarak üyeydin sanırım Botnet ddos yapan sendin demi?

sonra banlanmıştın sanırım?