Siz en iyisi hangisi ?
30
●1.919
- 12-02-2007, 02:02:45Üyeliği durduruldubir de DGN var.
fiyatları biraz pahalı olsada, hat çıkışları düşük olsada.
iyi hizmet veriyorlar.
Datacenterlarına girdim.Herşey oldukça iyi dizayn edilmiş.
Hizmetten anlıyorlar
- 12-02-2007, 02:29:49dna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oo ahmet ile iyi anlaşıyoruz biz
aramızı bozmaya calışmayın
bu sadece 1 tanesi daha cok var 2 üyelik bir site cpu %46 kullanırmı
- 12-02-2007, 02:38:03valla onu bunu bilmem ama destekte ahmet beyinde faydasını gordum daha netinternette yeni olmama ragmen belkide bundan iyi destek mi desem
ilerleyen zamanlarda daha da iyi anlıycaz ama şu anda genel olarak ele aldığımızda netinternet diğer tr firmalarından baya bir önde!
- 12-02-2007, 08:11:22Üyeliği durdurulduDataTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer bu konuşmalari ni.net.tr deki bir yetkili yapmişsa. birak hizmeti zevk için saldiririm ben yahu.. adam aç yedek alacam diyor adam z ikine takmiyor..
Bunlar ni.net.tr de yaşaniyor demi?
aramızı bozmaya calışmayın
bu sadece 1 tanesi daha cok var 2 üyelik bir site cpu %46 kullanırmı 