• 12-02-2007, 01:47:06
    #19
    çok tuhaf bir cevap vermiş ahmet bey
  • 12-02-2007, 01:59:18
    #20
    Üyeliği durduruldu
    köyü bir maksatı yoktur bence kızdırmasaydınız
  • 12-02-2007, 02:02:45
    #21
    Üyeliği durduruldu
    bir de DGN var.
    fiyatları biraz pahalı olsada, hat çıkışları düşük olsada.
    iyi hizmet veriyorlar.
    Datacenterlarına girdim.Herşey oldukça iyi dizayn edilmiş.
    Hizmetten anlıyorlar
  • 12-02-2007, 02:08:20
    #22
    dna
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    omur bı ahmet faciası senınde uzerinden gecmiş sanırım )))) bı degişi bende oldu
  • 12-02-2007, 02:29:49
    #23
    dna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    omur bı ahmet faciası senınde uzerinden gecmiş sanırım )))) bı degişi bende oldu

    oo ahmet ile iyi anlaşıyoruz biz aramızı bozmaya calışmayın bu sadece 1 tanesi daha cok var 2 üyelik bir site cpu %46 kullanırmı
  • 12-02-2007, 02:38:03
    #24
    Kurumsal PLUS
    valla onu bunu bilmem ama destekte ahmet beyinde faydasını gordum daha netinternette yeni olmama ragmen belkide bundan iyi destek mi desem ilerleyen zamanlarda daha da iyi anlıycaz ama şu anda genel olarak ele aldığımızda netinternet diğer tr firmalarından baya bir önde!
  • 12-02-2007, 08:07:17
    #25
    qq
    Üyeliği durduruldu
    Osmancımm bi konu açtım ünlü oldun :P online olda biran önce bi makine aliyim senden
  • 12-02-2007, 08:11:22
    #26
    qq
    Üyeliği durduruldu
    DataTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bundan Sonra Bütün Sitelerimi Kapattı Ahmet Makal Bey =) 60 sitemi neden kapattın diyince hattimi aşmışım ah ahmet

    Eğer bu konuşmalari ni.net.tr deki bir yetkili yapmişsa. birak hizmeti zevk için saldiririm ben yahu.. adam aç yedek alacam diyor adam z ikine takmiyor..

    Bunlar ni.net.tr de yaşaniyor demi?
  • 12-02-2007, 08:18:45
    #27
    yedek alamayınca sevinen arkadaşlar varsa bizede gelebilir

    gerektiği şekilde hırpalarım