Konu
Siz en iyisi hangisi ?
12-02-2007, 02:02:45
#21
BatıServer
Üyeliği durduruldu
bir de DGN var.
fiyatları biraz pahalı olsada, hat çıkışları düşük olsada.
iyi hizmet veriyorlar.
Datacenterlarına girdim.Herşey oldukça iyi dizayn edilmiş.
Hizmetten anlıyorlar