bir de DGN var.
fiyatları biraz pahalı olsada, hat çıkışları düşük olsada.
iyi hizmet veriyorlar.
Datacenterlarına girdim.Herşey oldukça iyi dizayn edilmiş.
Hizmetten anlıyorlar