Şimdi arkadaşlar benim anlamadığım olay, yukarıdaki loglarda Ahmet isimli kişinin yazdıkları gerçekten şok edici. Bu kişi, Netİnternet'de mi çalışıyor gerçekten de? Osman Bey gibi kaliteli ve başarılı hizmet veren birisi ile aynı firmada mı çalışıyor yani bu Ahmet Bey?
Bu olayın arkasında başka olaylar da var mı? Durup dururken Ahmet bey niye böyle ters cevaplar versin ki?