yooo yooooo iyi değil demiyorum. Tekno server iyi hoş da, ben de oradan server kiraladım. Bazen sunucuya erişmekte problem yaşıyorum. Durumu telekomun hatlarında oluşan probleme bağlıyorlar ama ne derece doğru bilmiyorum. Ama genel olarak Tekno Server'dan memnunum. Fatih bey'le msn'den destek talebinde bulunabiliyorum. Attığım ticket'lara genelde Semih bey çözüm buluyor. Semih bey bu konuda iyi gibi. (Sunucum, linux)

)