Tamam iyi güzel de kim ilgileniyor Teknoserver ile, sunucu alacam konuşmak istiyorum ama bi iletişim kuramadım.

Sitede bi form var yazdım cevap gelmedi, acelem var, daha hızlı bi şekilde nasıl iletişim kurabilirim.