Konu
TeknoServer'ı nasıl bilirsiniz ?
26-02-2007, 00:27:54
#33
EFO
Tabiki özellikle Fatih abi bana Emre cim diye hitap ediyor biraz garipsesemde samimi olması hoş ben çok seviyorum teknoyu
Ya Müşerref ismi erkek ismimi kız ismimi ben Müşerref abi diyordum sonra o abla yazınca dank etti