Zupermen, vallahi ben Semih bey'in ve diğer çalışanların yerinde olsam kesin çıldırmıştım şimdiye. Bu kadar yoğun çalışma temposuna dayanmak çok zor. Destek cevaplarının geç gelmesi normal, yetişememe durumu söz konusu tahminimce. Varsın bir kaç saat geç gelsin, hizmet kaliteli ve mümkün olabildiğince sorunsuz olduktan sonra...