Valla bende bu konuda bir başlık açmıştım ve sağolsunlar sunucuya nazar değmesin diye kuran bile koydular root a

(Talep bizden geldi

)
Destek cevapları geç gelebiliyor ama gördüğüm kadarıyla çok iyi insanlar...Bir daha sunucu alsam yine onlardan alırım.