Valla bende bu konuda bir başlık açmıştım ve sağolsunlar sunucuya nazar değmesin diye kuran bile koydular root a (Talep bizden geldi )

Destek cevapları geç gelebiliyor ama gördüğüm kadarıyla çok iyi insanlar...Bir daha sunucu alsam yine onlardan alırım.