• 20-02-2007, 14:01:38
    #28
    Arkadaşlar o kadar da abartmayın. yooo yooooo iyi değil demiyorum. Tekno server iyi hoş da, ben de oradan server kiraladım. Bazen sunucuya erişmekte problem yaşıyorum. Durumu telekomun hatlarında oluşan probleme bağlıyorlar ama ne derece doğru bilmiyorum.

    Ama genel olarak Tekno Server'dan memnunum. Fatih bey'le msn'den destek talebinde bulunabiliyorum. Attığım ticket'lara genelde Semih bey çözüm buluyor. Semih bey bu konuda iyi gibi. (Sunucum, linux)
  • 20-02-2007, 16:08:32
    #29
    Semih Bey, Linux konusunda uzmandır. İyi gibi değil, çok iyi demelisiniz bence.

    Aşağıya Semih Bey ile aramızda geçen bir maili kopyalıyorum:

    Alıntı
    Merhaba,

    Aşağıda Hypersin Monitorleme servisinin Uptime değerleri ile Türk Telekom’da bulunan fiber arızasının resmi basın duyurusu bulunmaktadır. Konuyla ilgili Türk Telekomda sık sık kesilmeler meydana gelmektedir. Türkiye’den erişim sağlayamadığınız durumlarda Routing Information Service adresinden ping ve traceroute ile kesintinin Almanya mı Türk Telekom kaynaklı mı olduğunu çözümleyebilirsiniz.

    Hyper Spin: Public Report
    Turk Telekom ile ilgili duyurular:

    Denizaltı fiber optik kablo arızası

    Turk.Internet.com
    Görüldüğü üzere datacenter kaynaklı herhangi bir problem yok. Sorun, her zaman olduğu gibi Türk Telekom kaynaklı oluyor...
  • 20-02-2007, 16:16:40
    #30
    teknoserver kalite arıyosanız işte önünüzde ..
  • 25-02-2007, 17:00:49
    #31
    Valla bende bu konuda bir başlık açmıştım ve sağolsunlar sunucuya nazar değmesin diye kuran bile koydular root a (Talep bizden geldi )

    Destek cevapları geç gelebiliyor ama gördüğüm kadarıyla çok iyi insanlar...Bir daha sunucu alsam yine onlardan alırım.
  • 25-02-2007, 17:55:43
    #32
    Zupermen, vallahi ben Semih bey'in ve diğer çalışanların yerinde olsam kesin çıldırmıştım şimdiye. Bu kadar yoğun çalışma temposuna dayanmak çok zor. Destek cevaplarının geç gelmesi normal, yetişememe durumu söz konusu tahminimce. Varsın bir kaç saat geç gelsin, hizmet kaliteli ve mümkün olabildiğince sorunsuz olduktan sonra...
  • 26-02-2007, 00:27:54
    #33
    Tabiki özellikle Fatih abi bana Emre cim diye hitap ediyor biraz garipsesemde samimi olması hoş ben çok seviyorum teknoyu Ya Müşerref ismi erkek ismimi kız ismimi ben Müşerref abi diyordum sonra o abla yazınca dank etti
  • 07-03-2007, 14:30:17
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Tamam iyi güzel de kim ilgileniyor Teknoserver ile, sunucu alacam konuşmak istiyorum ama bi iletişim kuramadım.

    Sitede bi form var yazdım cevap gelmedi, acelem var, daha hızlı bi şekilde nasıl iletişim kurabilirim.
  • 07-03-2007, 14:33:02
    #35
    Misafir
    Telefon ile iletişim kurabilirsin.
  • 07-03-2007, 14:34:32
    #36
    msn : muserref@teknoas.com.tr ile görüşmeniz gerekiyor.