dextroit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu özellikler ne kadar eder ?
17
●1.029
- 10-03-2009, 07:16:14Mesela forumda bakalım işini iyi yapan firmalara hepsi 30-40 arası meselaTrpaket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dt.Net 1 gün kesilme oldu şikayet geldi ama benim hala vps im orda 30 TL
https://www.r10.net/vps-hosting/33414...-stoklari.html
Bakın berkke host vds 2 kampanyası 50 TL
Eminimki ilk stokları 40 TL'dir. - 10-03-2009, 09:36:38İşte bu tarz düşünceler olduğu için ve 30 TL'ye VPS/VDS almayı ve bunu uzun süre sorunsuz kullanmayı "hayal" eden insanlar varken, kimse gidip bir sanallaştırma platformu için para harcamaz. Bu düşünce yapısıyla uzun süre boyunca ülkemizde Blade sistemler üzerinden veya çok işlemcili platformlar üzerinden hizmet verilmeyeceğine inanıyorum. 800 - 1000 TL'lik makineler ile 500GB trafikli VPS'ler 30 TL'Ye satılıyor ise kimse gidip, daha iyi hizmet için binlerce dolar harcamaz. Çünkü o hizmeti önemseyen insanları göremiyorum.
- 10-03-2009, 09:45:10Harcıyoruz da ne oluyor ki?Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülkemiz bir gerginlik içinde, millet ucuza koşuyor, canı yanıyor, sonra hosting şikayetleri bölümü doluyor.
Niye şikayet ediyorsun ? Sen seçtin ucuz olanı. - 10-03-2009, 13:29:09Bende aynı şeyi belirtiyorum. Sürekli en ucuz olsun diyen "bilinçsiz" kullanıcı oldukça, alacakları hizmet de "bilinçsiz" olacaktır. Unutulmamalıdır ki bir hizmetin hakkı ödenmediği sürece, hakkından fazlasını beklemek yanlış olur. 30 TL ödeyerek, 150 TL'lik iş beklenemez.DirectMIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2009, 14:05:45dextroit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde profilo ile çalışıyoruz neden veremiyoruz o fiyatlara ? Profilodan en iyi fiyatlardan alan bir bir firma olduğumuz halde. Bizim matematik hesap kitap bilgimizmi yok
O kadar düşük fiyata çok yüksek özellik veren firmaları görücem ben yakında kuyruklarını sıkıştırıp aralarına nasıl kaybolacaklar ortadan.
Ayrıca bahsettiğin firmada hostcu
Kişisel olarak söyleyim sadece Selçuk Saraç 'ın benden daha çok parası var.
Gerçekler bunlar. - 10-03-2009, 15:15:42Herkes VPS leri Oem parça sunuculardan açarak yapıyor.
Ben hiç görmedim, R900 yada 2950 lerden vps açıp satanları.
1000 liraya toplanan sunucular ile hizmet veriliyor, gördüklerim ve duyduklarım bu şekilde. - 10-03-2009, 15:22:42Aksi yapılsa ve 150 TL gibi rakamlar istense VPS için, satılır mı? Normalde kaliteli olacağı için satılması gerekiyor. Ne yazık ki insanımız "ucuz'u" tercih ediyor. Bazı kişiler şimdi bana, "ee o kadar paramız yok, hosting satmayalım mı" diyecek. Lütfen satmayın. 30 - 40 TL gibi bütçeler ile bu işi yapıp, insanların piyasaya olan güvenini sarsacağınıza, lütfen bu işi yapmayın. Her hizmetin bir bedeli var. Bu hizmetin, olması gereken standartlardaki değeri bu. İster bu rakamları öder hizmet alırsınız, ister aldığınız hizmete razı olursunuz.Serkan Özduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2009, 15:34:06Zaten sanallaştırma için uygun olan sunuculardan vps açılırsa bireysel kullanıcılara satış yapılamaz kimse almaz, satmaya çalışırsın adam der dedicated mi satıyorsun sen bu fiyata.
Yurtdışında bile fiyatlar 50-60€ dan başlıyor. Biz de ise 20 liraya kadar düştü.
Hayırlısı artık..