Herkes VPS leri Oem parça sunuculardan açarak yapıyor.

Ben hiç görmedim, R900 yada 2950 lerden vps açıp satanları.

1000 liraya toplanan sunucular ile hizmet veriliyor, gördüklerim ve duyduklarım bu şekilde.