Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte bu tarz düşünceler olduğu için ve 30 TL'ye VPS/VDS almayı ve bunu uzun süre sorunsuz kullanmayı "hayal" eden insanlar varken, kimse gidip bir sanallaştırma platformu için para harcamaz. Bu düşünce yapısıyla uzun süre boyunca ülkemizde Blade sistemler üzerinden veya çok işlemcili platformlar üzerinden hizmet verilmeyeceğine inanıyorum. 800 - 1000 TL'lik makineler ile 500GB trafikli VPS'ler 30 TL'Ye satılıyor ise kimse gidip, daha iyi hizmet için binlerce dolar harcamaz. Çünkü o hizmeti önemseyen insanları göremiyorum.
Harcıyoruz da ne oluyor ki?
Ülkemiz bir gerginlik içinde, millet ucuza koşuyor, canı yanıyor, sonra hosting şikayetleri bölümü doluyor.
Niye şikayet ediyorsun ? Sen seçtin ucuz olanı.