Harcıyoruz da ne oluyor ki?
Ülkemiz bir gerginlik içinde, millet ucuza koşuyor, canı yanıyor, sonra hosting şikayetleri bölümü doluyor.
Niye şikayet ediyorsun ? Sen seçtin ucuz olanı.
Bende aynı şeyi belirtiyorum. Sürekli en ucuz olsun diyen "bilinçsiz" kullanıcı oldukça, alacakları hizmet de "bilinçsiz" olacaktır. Unutulmamalıdır ki bir hizmetin hakkı ödenmediği sürece, hakkından fazlasını beklemek yanlış olur. 30 TL ödeyerek, 150 TL'lik iş beklenemez.