Serkan Özduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes VPS leri Oem parça sunuculardan açarak yapıyor.
Ben hiç görmedim, R900 yada 2950 lerden vps açıp satanları.
1000 liraya toplanan sunucular ile hizmet veriliyor, gördüklerim ve duyduklarım bu şekilde.
Aksi yapılsa ve 150 TL gibi rakamlar istense VPS için, satılır mı? Normalde kaliteli olacağı için satılması gerekiyor. Ne yazık ki insanımız "ucuz'u" tercih ediyor. Bazı kişiler şimdi bana, "ee o kadar paramız yok, hosting satmayalım mı" diyecek. Lütfen satmayın. 30 - 40 TL gibi bütçeler ile bu işi yapıp, insanların piyasaya olan güvenini sarsacağınıza, lütfen bu işi yapmayın. Her hizmetin bir bedeli var. Bu hizmetin, olması gereken standartlardaki değeri bu. İster bu rakamları öder hizmet alırsınız, ister aldığınız hizmete razı olursunuz.