dextroit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben katılmıyorum şuan profilodan coğu firma satıyor 40 TL' ye işini düzgün yapandan kastınız sadecehosting falan ise onlar büyük firma hostcu diye adlandırmayalım

Bizde profilo ile çalışıyoruz neden veremiyoruz o fiyatlara ? Profilodan en iyi fiyatlardan alan bir bir firma olduğumuz halde. Bizim matematik hesap kitap bilgimizmi yok

O kadar düşük fiyata çok yüksek özellik veren firmaları görücem ben yakında kuyruklarını sıkıştırıp aralarına nasıl kaybolacaklar ortadan.

Ayrıca bahsettiğin firmada hostcu Kişisel olarak söyleyim sadece Selçuk Saraç 'ın benden daha çok parası var.

Gerçekler bunlar.