• 11-02-2009, 20:07:59
    #37
    Amma gereksiz uzamış konu
  • 11-02-2009, 20:34:22
    #38
    atillayasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amma gereksiz uzamış konu
    Katılıyorum size
  • 11-02-2009, 21:04:32
    #39
    Serkan Özduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni sitelerini Şenol bey yaptı sanıyordum ama sanırım yanılmışım.

    Güzel bir çalışma olmuş Eltun elinize sağlık


    Şenol ile beraber çalışıyoruz eskiden beri
  • 11-02-2009, 21:21:34
    #40
    Nasıl bilirsiniz bölümüne doğru düzgün bi konu açıp arkadaşlara fikrini sorsaydın bu kadar tepki almazdın
  • 11-02-2009, 21:57:41
    #41
    Şenol bey bana da birlikte çalışma teklifi etmiştide Venois altında.

    Bu durum da onunla çalışmak çok etik olmaz,

    Öğrendiğim iyi oldu Eltun, saol.

    Kolay gelsin.
  • 12-02-2009, 10:37:55
    #42
    Serkan Özduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şenol bey bana da birlikte çalışma teklifi etmiştide Venois altında.

    Bu durum da onunla çalışmak çok etik olmaz,

    Öğrendiğim iyi oldu Eltun, saol.

    Kolay gelsin.


    Şenol şuan için freelance çalışan birisi. Sanada iş yapar banada başkasınada.

    Bizim beraber çalıştığımız 1. veya 2. iş değil bu.