bir yerde okumuştum japon datacenter hakkında
24
●1.977
- 01-12-2006, 02:05:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Japonyada yüksek hızlı bağlantılar çok ucuz fiyata dolayısıyla söylediğiniz mümkün ama hangi sitelerden nasıl ulaşılır bilmiyorum...
- 01-12-2006, 02:36:25Üyeliği durdurulduevet 90 100 $'a bulabilirsin..spy_force adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama hızlarında aynı performansı alamazsın
pingleri çok düşüktür
Örnek :
C:\Documents and Settings\Casey>ping www.yaplog.jp
32 bayt veri ile www.yaplog.jp [210.172.140.161] 'ping' ediliyor:
210.172.140.161 cevabı: bayt=32 süre=336ms TTL=240
210.172.140.161 cevabı: bayt=32 süre=332ms TTL=240
210.172.140.161 cevabı: bayt=32 süre=332ms TTL=239
210.172.140.161 cevabı: bayt=32 süre=332ms TTL=238
210.172.140.161 için Ping istatistiği:
Paket: Giden = 4, Gelen = 4, Kaybolan = 0 (0% kayıp),
Mili saniye türünden yaklaşık tur süreleri:
En Az = 332ms, En Çok = 336ms, Ortalama = 333ms
C:\Documents and Settings\Casey>ping epsondirect.jp
32 bayt veri ile epsondirect.jp [203.82.131.231] 'ping' ediliyor:
İstek zaman aşımına uğradı.
İstek zaman aşımına uğradı.
203.82.131.231 için Ping istatistiği:
Paket: Giden = 2, Gelen = 0, Kaybolan = 2 (100% kayıp),
Control-C
^C
C:\Documents and Settings\Casey>ping popot.jp
32 bayt veri ile popot.jp [210.157.17.102] 'ping' ediliyor:
210.157.17.102 cevabı: bayt=32 süre=335ms TTL=240
210.157.17.102 cevabı: bayt=32 süre=336ms TTL=239
210.157.17.102 cevabı: bayt=32 süre=335ms TTL=239
210.157.17.102 cevabı: bayt=32 süre=336ms TTL=238
210.157.17.102 için Ping istatistiği:
Paket: Giden = 4, Gelen = 4, Kaybolan = 0 (0% kayıp),
Mili saniye türünden yaklaşık tur süreleri:
En Az = 335ms, En Çok = 336ms, Ortalama = 335ms
C:\Documents and Settings\Casey> - 01-12-2006, 04:13:20Casey örnek verdiğiniz site haddinden fazla yavaş, onda başka bir sorun vardır...
http://www.tr.emb-japan.go.jp/index.htm
Çoğusu yavaş oluyor evet ama bunda Türkiye'nin Yurt Dışı çıkışlarında çok zayıf olmasınında payı oluyor, Ayrıca Japonya Avrupa hattı üzerinde olmadığından dolayı bu sorun büyüyor, birde alfabeleri yokmu onların oda ayrı bir sorun : ))) Ama genel olarak Japonya dünyanın en hızlı ve ucuz hatlarına sahip ülkelerden birisi hatta ülkesi diyebilirim gördüğüm bir karşılaştırmaya dayanarak, forumda da yayınlanmıştı...
- 01-12-2006, 08:55:42japon başbakanı büyük bir iş ortaklığı için türkiyeye gelmişti
adam internete girip mailere vs bakcakmış bizim telekom cu lavukların japonyadaki internetten haberleri olmadığı için gururla 2mbit adsl hatlı pc ye oturtmuşlar
japon başbakan ne ulan bu kaplumbağa hızı biz onlarca yıl önce bile bundan daha hızlı bağlantılar kulanıyorduk. internet bağlantısı bu çağda bukadar dandik ve yawaş olan ülke ile iş yapmayız deyip gerisin geri gitmişler. tabi bizim basın bunu pek yazmak istemedi