japon başbakanı büyük bir iş ortaklığı için türkiyeye gelmişti
adam internete girip mailere vs bakcakmış bizim telekom cu lavukların japonyadaki internetten haberleri olmadığı için gururla 2mbit adsl hatlı pc ye oturtmuşlar
japon başbakan ne ulan bu kaplumbağa hızı biz onlarca yıl önce bile bundan daha hızlı bağlantılar kulanıyorduk. internet bağlantısı bu çağda bukadar dandik ve yawaş olan ülke ile iş yapmayız deyip gerisin geri gitmişler. tabi bizim basın bunu pek yazmak istemedi