Konu
bir yerde okumuştum japon datacenter hakkında
01-12-2006, 01:58:58
#1
spy_force
Üyeliği durduruldu
japonyada bizim 300$ aldığımız sunucular 100-120 dolar arası oynuyomuş ve aşırıda hızlı oluyomuş aslı asterı varmıdır arkadaşlar kaynağı şimdi hatırlamıyorum aklıma geldi sorayım dedim