japonyada bizim 300$ aldığımız sunucular 100-120 dolar arası oynuyomuş ve aşırıda hızlı oluyomuş aslı asterı varmıdır arkadaşlar kaynağı şimdi hatırlamıyorum aklıma geldi sorayım dedim