• 01-12-2006, 21:21:07
    #10
    Sen 1 gbit kullan..sonra gel 2mbit makinaya otur hadi buyur
  • 01-12-2006, 21:51:16
    #11
    Ör : http://www.mtsv.jp/
    İngilizcesi:

    http://babelfish.altavista.com/babel...www.mtsv.jp%2F

    1 yen 1,250 olduğunu düşünerek hesap edin
  • 01-12-2006, 22:22:27
    #12
    Şu en sondaki ded. 32 ytl felan mı ediyo , yoksa yanlış mı hesapladım ? Bu arada doink PM attım , ilgilenirsen sevinirim...
  • 01-12-2006, 22:35:28
    #13
    HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    japon başbakanı büyük bir iş ortaklığı için türkiyeye gelmişti
    adam internete girip mailere vs bakcakmış bizim telekom cu lavukların japonyadaki internetten haberleri olmadığı için gururla 2mbit adsl hatlı pc ye oturtmuşlar

    japon başbakan ne ulan bu kaplumbağa hızı biz onlarca yıl önce bile bundan daha hızlı bağlantılar kulanıyorduk. internet bağlantısı bu çağda bukadar dandik ve yawaş olan ülke ile iş yapmayız deyip gerisin geri gitmişler. tabi bizim basın bunu pek yazmak istemedi

    zuhaha **** mun telekomu bunların teknolojisini ne zaman yakalıyacak.50 -55 yıl sonra ancak yakayabilir.O zamanda internet denen bir ortam olmaz.

    Ahh ahh Japonyada yaşamak vardı.Şimdi en az 4-5 tane serverım vardı
  • 02-12-2006, 00:14:17
    #14
    Rahat ol internet ortamı bitmez. Ayrıca bekle TT üzerinde büyük çalışmalar var.Ama sahidende y.içi dedicated almak cep yakıyo.Favorim Almanya
  • 02-12-2006, 00:40:01
    #15
    Web Hosting Japan
    lolipop.jb çizgi film sitesi gibi
  • 02-12-2006, 03:18:42
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ya bu fiyatlar süper paypal varmı onlarda deneyelim alıp
  • 02-12-2006, 08:39:54
    #17
    ya hiçbirinde ingilzice bölüm yok en ufak sorunda çart diye kalırsınız.
    japonca nasıl yazışçanız yav
  • 02-12-2006, 10:46:36
    #18
    HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya hiçbirinde ingilzice bölüm yok en ufak sorunda çart diye kalırsınız.
    japonca nasıl yazışçanız yav
    +1
    Arkadaş haklı.En ufak sorunda ortada kalırsınız.