• 05-11-2006, 03:23:09
    #19
    Kurumsal PLUS
    Orange bu sunucudan da olabilir ama benim bahsettiğim şöyle sunucuya ulaşım tamamen gidiyor acaba tr demi sorun şeklinde düşünüyorum console den ssh ile farklı bir dc de bulunan sunucudan ssh çekiyorum yine yok... ticket açıyorum aradan zaman geçiyor ve gelen cevap bir sorun yok! oluyor tekrar bakıyorum ssh açılmış server ulaşılabilir hemen netstat yapıyorum 3-5 kişi var yani bahsi geçen sunucuda 3-5 kişi olmasına imkan yok bir forum sitesi 100.000 üyeli 24 saat birileri mutlaka olur sonra uptime durumuna bakıyorum 14 days.

    ama nedense bu sorunlar yaşanırken farklı sunucular bir allahın günü tık demiyor.. getway lar farklı network lar farklı dedim ya farklı network larda bulunan farklı sunucularda sorun yok..
  • 05-11-2006, 13:00:13
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Netinternet Telekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orange bu sunucudan da olabilir ama benim bahsettiğim şöyle sunucuya ulaşım tamamen gidiyor acaba tr demi sorun şeklinde düşünüyorum console den ssh ile farklı bir dc de bulunan sunucudan ssh çekiyorum yine yok... ticket açıyorum aradan zaman geçiyor ve gelen cevap bir sorun yok! oluyor tekrar bakıyorum ssh açılmış server ulaşılabilir hemen netstat yapıyorum 3-5 kişi var yani bahsi geçen sunucuda 3-5 kişi olmasına imkan yok bir forum sitesi 100.000 üyeli 24 saat birileri mutlaka olur sonra uptime durumuna bakıyorum 14 days.
    ama nedense bu sorunlar yaşanırken farklı sunucular bir allahın günü tık demiyor.. getway lar farklı network lar farklı dedim ya farklı network larda bulunan farklı sunucularda sorun yok..
    masallah ya nixcon ile anlastiniz ya fdc ve diger datacenterler kaka oldu . 24 saati gecen kesintiler goruldu soylediginiz datacenterde . Siz kötü diyorsunuzda fdc kötü oluyor arkadaslar ( Türkiye'nin en eski irc sunucularindan biri fdcservers.net te ve gayet iyi calisiyor )
  • 05-11-2006, 13:34:01
    #21
    Kurumsal PLUS
    ben tek nixcon kullanmıyorum ev1servers benim için her zaman altın olmuştur... 2002 yılından beri kullanırım birgün bile kesinti yaşamadım... ama FDC den çok pahalı üstelik sınırlı ayrıca nixconu servme nedenim özel getway verilmesi özel network'a sahip oluyorsun getway ın özel olmasının ne anlama gelmiş olduğunu çok iyi bilirsin 2003 yılından beri bu işi yapıyorsan ve nixcon üzerinde hala kesinti olur birşey denmez siparişleri bu nedenden dolayı kapalı zaten yenilendikleri için hala kapalı girer siteye bakarsan gold.. ve FDC kapanıyor demedim bir sunucu kesilirken öbürü süperdi söylemek istediğim bu...