Sitemiz açılmadan kampanyalı sunucular
20
●1.567
- 04-11-2006, 13:24:59Üyeliği durdurulduben 2003 yılından beri kullaniyorum o zaman benim tecrubem senin tecrubeni dover . ve ben tecrubelerimi soyleyeyim 2003 den beri baska datacentere ihtiyac duymadim hizmetleri kaliteli . FDC'nin tek kötü özelligi paylasimli hat olayini biraz abartmis olmalari
- 04-11-2006, 14:59:13FDCservers kullanmayı bende bıraktım mikail gibi ancak nedeni kullanım sözleşmesi olmuştu 100 mbit sınırsız hat yanlız garanti edilen rakamlar çok abartılı ve farklı konumlu networklarda anlamsız kesintiler gerçekten oluyor gold ama hiç kesintisiz çalışan networklarda var FDC üzerinden kaç sunucun var bilmiyorum birkaç tane varsa ne demek istedim daha iyi anlarsınız...
Bir diğeri paypal ile ödeme yapılan e-posta adresini kullanarak destek sisteminde başkalarının sunucularını reinstall edebilir veya başkası adına ticket göndererek sunucuyu elinden alabilirsiniz destek sisteminde hiçbişekilde güvenlik yok buyüzden itici geliyor 8) - 04-11-2006, 15:22:38Üyeliği durduruldupaypal e-postası değil CRM'de sizin tanımladığınız e-posta ticket'larda yetkilidir. Öntanımlı olarak panelinizde sizinde yazdığınız gibi paypal e-postanız vardır fakat hemen değiştirebilrisiniz.Netinternet Telekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mevcut yapı dışardan görülenin aksine bana göre avantajlıdır. ticket sistemine kullanıcı adı ve şifre ile girilseydi, başıma geleceklerden bazıları;
- X adet dedicated müşterim her reboot için beni arayacaklardı.
- X adet dedicated müşterim her donanım sorunu için beni arayacaklardı.
- X adet dedicated müşterim her panel lisanslama için beni arayacaklardı.
- X adet dedicated müşterim her ........ için beni arayacaklardı. (boşlukları doldurunuz bol bol )
afiet - 04-11-2006, 19:59:14Üyeliği durduruldufdc üzerinde 3 yildan uzun suredir degisik sayilarda sunucum oldu suanda ciddi sayıda sunucu var fdc de . FDC nin yaptigi hata onlarda goz bebegine bakip g.tunun capini olcen ( Çapmetre ) , gemiyle gelen 250 k sunucu gibi geyikler yapsa iyi bir datacenter olacakti kullanicilarin gozunde.Netinternet Telekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana gore FDC daha iyisini yapana kadar en iyisi bu
