• 04-11-2006, 10:34:43
    #10
    ben 1 sene kullandım buranın sunucusunu. bu da tecrübe kazanmak için yeter sanırım..
  • 04-11-2006, 13:24:59
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ben 2003 yılından beri kullaniyorum o zaman benim tecrubem senin tecrubeni dover . ve ben tecrubelerimi soyleyeyim 2003 den beri baska datacentere ihtiyac duymadim hizmetleri kaliteli . FDC'nin tek kötü özelligi paylasimli hat olayini biraz abartmis olmalari
  • 04-11-2006, 14:59:13
    #12
    Kurumsal PLUS
    FDCservers kullanmayı bende bıraktım mikail gibi ancak nedeni kullanım sözleşmesi olmuştu 100 mbit sınırsız hat yanlız garanti edilen rakamlar çok abartılı ve farklı konumlu networklarda anlamsız kesintiler gerçekten oluyor gold ama hiç kesintisiz çalışan networklarda var FDC üzerinden kaç sunucun var bilmiyorum birkaç tane varsa ne demek istedim daha iyi anlarsınız...

    Bir diğeri paypal ile ödeme yapılan e-posta adresini kullanarak destek sisteminde başkalarının sunucularını reinstall edebilir veya başkası adına ticket göndererek sunucuyu elinden alabilirsiniz destek sisteminde hiçbişekilde güvenlik yok buyüzden itici geliyor 8)
  • 04-11-2006, 15:22:38
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Netinternet Telekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir diğeri paypal ile ödeme yapılan e-posta adresini kullanarak destek sisteminde başkalarının sunucularını reinstall edebilir veya başkası adına ticket göndererek sunucuyu elinden alabilirsiniz destek sisteminde hiçbişekilde güvenlik yok buyüzden itici geliyor 8)
    paypal e-postası değil CRM'de sizin tanımladığınız e-posta ticket'larda yetkilidir. Öntanımlı olarak panelinizde sizinde yazdığınız gibi paypal e-postanız vardır fakat hemen değiştirebilrisiniz.


    mevcut yapı dışardan görülenin aksine bana göre avantajlıdır. ticket sistemine kullanıcı adı ve şifre ile girilseydi, başıma geleceklerden bazıları;

    - X adet dedicated müşterim her reboot için beni arayacaklardı.
    - X adet dedicated müşterim her donanım sorunu için beni arayacaklardı.
    - X adet dedicated müşterim her panel lisanslama için beni arayacaklardı.
    - X adet dedicated müşterim her ........ için beni arayacaklardı. (boşlukları doldurunuz bol bol )



    afiet
  • 04-11-2006, 15:26:09
    #14
    Kurumsal PLUS
    darXis bunu bilmiyordum ama nedense ticket sistemi hala güvensiz geliyor bana...
  • 04-11-2006, 15:47:30
    #15
    Misafir
    Main ip'nizi bilmedikten sonra kimse hiçbişi olmaz. Main ip ile yapılıyor çoğu işlem.
  • 04-11-2006, 16:15:27
    #16
    yurtiçinde bu işi gerçekten iyi yapanlar var. artık yurtdışı ile çalışmanın mantığı kalmadı. 3 kuruş fazla olsa da Türk firmalarla çalışın derim.
  • 04-11-2006, 19:59:14
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Netinternet Telekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    FDCservers kullanmayı bende bıraktım mikail gibi ancak nedeni kullanım sözleşmesi olmuştu 100 mbit sınırsız hat yanlız garanti edilen rakamlar çok abartılı ve farklı konumlu networklarda anlamsız kesintiler gerçekten oluyor gold ama hiç kesintisiz çalışan networklarda var FDC üzerinden kaç sunucun var bilmiyorum birkaç tane varsa ne demek istedim daha iyi anlarsınız...
    fdc üzerinde 3 yildan uzun suredir degisik sayilarda sunucum oldu suanda ciddi sayıda sunucu var fdc de . FDC nin yaptigi hata onlarda goz bebegine bakip g.tunun capini olcen ( Çapmetre ) , gemiyle gelen 250 k sunucu gibi geyikler yapsa iyi bir datacenter olacakti kullanicilarin gozunde.

    Bana gore FDC daha iyisini yapana kadar en iyisi bu
  • 05-11-2006, 03:09:47
    #18
    fdc ile çalışan yerlerde sitelerim barındı açık olduğunu pek göremedim. onun için fdc lafı duyunca uzak durmak istiyorum. keşke başka dc'lerde olsaydı o zaman çalışabilirdik