FDCservers kullanmayı bende bıraktım mikail gibi ancak nedeni kullanım sözleşmesi olmuştu 100 mbit sınırsız hat yanlız garanti edilen rakamlar çok abartılı ve farklı konumlu networklarda anlamsız kesintiler gerçekten oluyor gold ama hiç kesintisiz çalışan networklarda var FDC üzerinden kaç sunucun var bilmiyorum birkaç tane varsa ne demek istedim daha iyi anlarsınız...
fdc üzerinde 3 yildan uzun suredir degisik sayilarda sunucum oldu suanda ciddi sayıda sunucu var fdc de . FDC nin yaptigi hata onlarda goz bebegine bakip g.tunun capini olcen ( Çapmetre ) , gemiyle gelen 250 k sunucu gibi geyikler yapsa iyi bir datacenter olacakti kullanicilarin gozunde.
Bana gore FDC daha iyisini yapana kadar en iyisi bu