ben 2003 yılından beri kullaniyorum o zaman benim tecrubem senin tecrubeni dover . ve ben tecrubelerimi soyleyeyim 2003 den beri baska datacentere ihtiyac duymadim hizmetleri kaliteli . FDC'nin tek kötü özelligi paylasimli hat olayini biraz abartmis olmalari