ben tek nixcon kullanmıyorum ev1servers benim için her zaman altın olmuştur... 2002 yılından beri kullanırım birgün bile kesinti yaşamadım... ama FDC den çok pahalı üstelik sınırlı ayrıca nixconu servme nedenim özel getway verilmesi özel network'a sahip oluyorsun getway ın özel olmasının ne anlama gelmiş olduğunu çok iyi bilirsin 2003 yılından beri bu işi yapıyorsan ve nixcon üzerinde hala kesinti olur birşey denmez siparişleri bu nedenden dolayı kapalı zaten yenilendikleri için hala kapalı girer siteye bakarsan gold.. ve FDC kapanıyor demedim bir sunucu kesilirken öbürü süperdi söylemek istediğim bu...