Orange bu sunucudan da olabilir ama benim bahsettiğim şöyle sunucuya ulaşım tamamen gidiyor acaba tr demi sorun şeklinde düşünüyorum console den ssh ile farklı bir dc de bulunan sunucudan ssh çekiyorum yine yok... ticket açıyorum aradan zaman geçiyor ve gelen cevap bir sorun yok! oluyor tekrar bakıyorum ssh açılmış server ulaşılabilir hemen netstat yapıyorum 3-5 kişi var yani bahsi geçen sunucuda 3-5 kişi olmasına imkan yok bir forum sitesi 100.000 üyeli 24 saat birileri mutlaka olur sonra uptime durumuna bakıyorum 14 days.
ama nedense bu sorunlar yaşanırken farklı sunucular bir allahın günü tık demiyor.. getway lar farklı network lar farklı dedim ya farklı network larda bulunan farklı sunucularda sorun yok..