• 21-03-2019, 21:15:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar konuyu nereye açıcağımı bilemedim o yüzden buraya açıyorum bilgili kişiler yazarsa sevinirim.

    1.Soru : Windows Server 2016'da Server Manager'da Computer Name değiştirildiğinde neden sunucu yeniden başlatma (reset) istiyor detaylı yazınız.

    2.Soru : Windows Server 2016'da Server Manager'da remote desktop neden reset edilmeye gerek kalmadan değiştirilebiliyor ? Ayrıntılı olarak açıklayınız.

    Arkadaşlar google'ye sorun felan demeyin ben burda uzman arkadaşlardan açıklama bekliyorum.

    Siz uzun açıklamanızı veya açıklamaınızı yazın ben ona göre açıklarım biliyorum ama yazamıyorum detaylı.

    Teşekkür ederim



  • 21-03-2019, 21:35:14
    #2
    zbucky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar konuyu nereye açıcağımı bilemedim o yüzden buraya açıyorum bilgili kişiler yazarsa sevinirim.

    1.Soru : Windows Server 2016'da Server Manager'da Computer Name değiştirildiğinde neden sunucu yeniden başlatma (reset) istiyor detaylı yazınız.

    2.Soru : Windows Server 2016'da Server Manager'da remote desktop neden reset edilmeye gerek kalmadan değiştirilebiliyor ? Ayrıntılı olarak açıklayınız.

    Arkadaşlar google'ye sorun felan demeyin ben burda uzman arkadaşlardan açıklama bekliyorum.

    Siz uzun açıklamanızı veya açıklamaınızı yazın ben ona göre açıklarım biliyorum ama yazamıyorum detaylı.

    Teşekkür ederim




    Birinci sorunun cevabı: https://serverfault.com/questions/53...oot-in-windows

    2. sorunu anlayamadım.

    Birde neden internette araştırmadan soruyosunuz ki? birde acıklama yazmissin uzman arkadaslardan cevap bekliyorum diye. O arkadas nasıl uzman oluyor düşünüyor musun hiç?
    Emin ol senin yaptıgın gibi baskalarına sorarak uzman olmuyor, egitim gordugu yerdeki hocasına sorarak veya kendi emegiyle arastirarak uzman oluyor.
  • 21-03-2019, 21:59:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Wtapostar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birinci sorunun cevabı: https://serverfault.com/questions/53...oot-in-windows

    2. sorunu anlayamadım.

    Birde neden internette araştırmadan soruyosunuz ki? birde acıklama yazmissin uzman arkadaslardan cevap bekliyorum diye. O arkadas nasıl uzman oluyor düşünüyor musun hiç?
    Emin ol senin yaptıgın gibi baskalarına sorarak uzman olmuyor, egitim gordugu yerdeki hocasına sorarak veya kendi emegiyle arastirarak uzman oluyor.
    özür dilerim , ukala ve çok bilmiş arkadaşların yazmaması gerektiğini söylememişim.
  • 21-03-2019, 22:17:48
    #4
    zbucky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özür dilerim , ukala ve çok bilmiş arkadaşların yazmaması gerektiğini söylememişim.
    Hahaha, kendini daha küçük duruma düşünüyorsun, teşekkür edeceğine aşağılamaya çalışıyorsun. Cahille tartışılmaz diye boşa dememişler, o yüzden seninle fazla tartışmayacagım.
    Böyle devam, ilerde meslek sahibi olduğunda da arkadaşlardan yardım istersin. Ne gerek var araştırıp öğrenmeye değil mi?

    Senin ve senin gibi düşünen zihniyeti oldum olalı sevmem

    Edit:
    Yada dur, Ofliymişssin, hemşeriyiz, Bilirim oflu inadını, Hadi gel tartışmayalım inatlarımız tutarsa sabaha kadar bitmez tartışma
  • 21-03-2019, 23:51:42
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Wtapostar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hahaha, kendini daha küçük duruma düşünüyorsun, teşekkür edeceğine aşağılamaya çalışıyorsun. Cahille tartışılmaz diye boşa dememişler, o yüzden seninle fazla tartışmayacagım.
    Böyle devam, ilerde meslek sahibi olduğunda da arkadaşlardan yardım istersin. Ne gerek var araştırıp öğrenmeye değil mi?

    Senin ve senin gibi düşünen zihniyeti oldum olalı sevmem

    Edit:
    Yada dur, Ofliymişssin, hemşeriyiz, Bilirim oflu inadını, Hadi gel tartışmayalım inatlarımız tutarsa sabaha kadar bitmez tartışma
    Bakın beyefendi , ben zaten konuda google yazdım bulamadım demişim. Cahil diyorsunuz , cahil bilmediği halde bildiğini dile getiren saçma insanlara denir.
    Ben yine teşekkür ederim şuan okumaktayım kusura bakma uzman değilim.
    Hoca bize bu ödevi araştırma ödevi olarak verdi ve bende bu forumda araştırma yapıyorum. Teşekkür ederim iyi geceler
  • 21-03-2019, 23:55:01
    #6
    zbucky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Arkadaşlar google'ye sorun felan demeyin ben burda uzman arkadaşlardan açıklama bekliyorum.
    Sizede iyi geceler dilerim.
    Ben burdaki cümlenizi yanlış anlamışım. Yani google de aramadınız manasında anladım. Kusura bakmayınız.

    Tekrardan iyi geceler.