Birinci sorunun cevabı:
https://serverfault.com/questions/53...oot-in-windows
2. sorunu anlayamadım.
Birde neden internette araştırmadan soruyosunuz ki? birde acıklama yazmissin uzman arkadaslardan cevap bekliyorum diye. O arkadas nasıl uzman oluyor düşünüyor musun hiç?
Emin ol senin yaptıgın gibi baskalarına sorarak uzman olmuyor, egitim gordugu yerdeki hocasına sorarak veya kendi emegiyle arastirarak uzman oluyor.
özür dilerim , ukala ve çok bilmiş arkadaşların yazmaması gerektiğini söylememişim.