Hahaha, kendini daha küçük duruma düşünüyorsun, teşekkür edeceğine aşağılamaya çalışıyorsun. Cahille tartışılmaz diye boşa dememişler, o yüzden seninle fazla tartışmayacagım.
Böyle devam, ilerde meslek sahibi olduğunda da arkadaşlardan yardım istersin. Ne gerek var araştırıp öğrenmeye değil mi?
Senin ve senin gibi düşünen zihniyeti oldum olalı sevmem
Edit:
Yada dur, Ofliymişssin, hemşeriyiz, Bilirim oflu inadını, Hadi gel tartışmayalım inatlarımız tutarsa sabaha kadar bitmez tartışma
Bakın beyefendi , ben zaten konuda google yazdım bulamadım demişim. Cahil diyorsunuz , cahil bilmediği halde bildiğini dile getiren saçma insanlara denir.
Ben yine teşekkür ederim şuan okumaktayım kusura bakma uzman değilim.
Hoca bize bu ödevi araştırma ödevi olarak verdi ve bende bu forumda araştırma yapıyorum. Teşekkür ederim iyi geceler