zbucky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
özür dilerim , ukala ve çok bilmiş arkadaşların yazmaması gerektiğini söylememişim.
Hahaha, kendini daha küçük duruma düşünüyorsun, teşekkür edeceğine aşağılamaya çalışıyorsun. Cahille tartışılmaz diye boşa dememişler, o yüzden seninle fazla tartışmayacagım.
Böyle devam, ilerde meslek sahibi olduğunda da arkadaşlardan yardım istersin. Ne gerek var araştırıp öğrenmeye değil mi?

Senin ve senin gibi düşünen zihniyeti oldum olalı sevmem

Edit:
Yada dur, Ofliymişssin, hemşeriyiz, Bilirim oflu inadını, Hadi gel tartışmayalım inatlarımız tutarsa sabaha kadar bitmez tartışma