• 19-09-2006, 01:08:22
    #1
    Merhaba arkadaşlar bir arkadaşımın serveri var amd 3.2 1 gb ram pek bi sitesi yok daha yeni ancak serverde task manager den bakıldığında cpu çok kötü durumda gece saat lerinde bile %100 lere varan bir göstergede çalışıyor ama sebebi nedir anlamadık sitesini aşırı kasıyor sürekli reset atmak zorunda kalıyor data center e durumu ilettik ancak cevap gelmedi biz birkaç ayarına bakdık da olmadı sürekli hareketli cpu ve en düşük %60 larda acaba ne yapmak gerek arkadaşlar içimizde bu işi çok iyi bilenlerde vardır sizlerinde görüşlerini almak istedik görüş ve önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar

    NOT : Birkaç arkadaşım server değiştirsin dedi de ancak durum serverden mi yada başka bir ayarımı var veya cpu yükselir mi... vs gibi sorular çok takıldı aklımıza

    iyi çalışmalar.
  • 19-09-2006, 03:21:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ftp://ftp.drweb.com/pub/drweb/cureit/cureit.exe

    bu dosyayı indirip sunucuyu taratsınlar, büyük ihtimal ile virüs yemişlerdir.
  • 19-09-2006, 03:24:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    cemoka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ftp://ftp.drweb.com/pub/drweb/cureit/cureit.exe
    bu dosyayı indirip sunucuyu taratsınlar, büyük ihtimal ile virüs yemişlerdir.
    sunucunun windows oldugunu nerden çıkardın.
  • 19-09-2006, 03:26:13
    #4
    Misafir
    selim61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sunucunun windows oldugunu nerden çıkardın.
    Alıntı
    pek bi sitesi yok daha yeni ancak serverde task manager den bakıldığında cpu çok kötü durumda
    eğer task manager linux için yapılmadıysa win olduğu anlaşılıyor

    ha bu arada bu konu şeye benzemiş

    bizim bi arkadaşın iktidarsızlık sorunu var doktor bey hangi ilacı kullanmalıyım
  • 19-09-2006, 03:56:45
    #5
    Üyeliği durduruldu
    zuhahahahha tmm yaw gözden kaçmış
  • 19-09-2006, 04:30:11
    #6
    hangi uygulamanın işlemciyi yorduğunu tespit edip yazarsanız fikir verilebilir..
  • 19-09-2006, 16:50:33
    #7
    evt server windows en çok arkadaşlar cpu u yoran şey ip logları arkadaşlar serverde tüm sitelerin ip logların alınması cpu baya yoruyor onun haricinde birşey yok ip logları aşırı yüklü çalışıyor onu nasıl kapatırız ?
  • 19-09-2006, 20:43:35
    #8
    Üyeliği durduruldu
    selim61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sunucunun windows oldugunu nerden çıkardın.
    e biraz tecrübemiz var.
  • 19-09-2006, 21:34:47
    #9
    arkadaşlar daha iyi açıklamak için isterseniz bu resme bi bakın acaba nasıl yaparız bunu http://img145.imageshack.us/img145/5837/ads305zht1.jpg