sunucunun windows oldugunu nerden çıkardın.
Alıntı
pek bi sitesi yok daha yeni ancak serverde task manager den bakıldığında cpu çok kötü durumda
eğer task manager linux için yapılmadıysa win olduğu anlaşılıyor
ha bu arada bu konu şeye benzemiş
bizim bi arkadaşın iktidarsızlık sorunu var doktor bey hangi ilacı kullanmalıyım
