• 19-09-2006, 21:43:56
    #10
    Üyeliği durduruldu
    task managerı cpu kullanımına göre sırala, bu şekilde bişi anlaşılmıyor.
  • 19-09-2006, 22:20:18
    #11
    cemoka gerisi zaten sistemin kendi çalıştırdığı şeyler onlar standart şeyler de şu solda resimde de yapdım açıklamayı w3wm.exe diye bişe var onlar nedir benim bildiğim kadarı ile log kaydı olması lazım onları nasıl kapatırız ???
  • 19-09-2006, 22:28:08
    #12
    Üyeliği durduruldu
    log kaydı değil o iis in exesi onu kapatamazsın,

    sen dediğimi yap ondan sonra gönder resmi
  • 19-09-2006, 23:43:21
    #13
    Alakası yok arkadaşlar aynısı bendede oldu şimdi bakıyorum. CukurovaHost seni aydınlatacağım bulayımda ama sanırım o VİRUS ile uzaktan yakından alakası yokmuş, WİN2003 sorunuymuş.
  • 19-09-2006, 23:48:33
    #14
    Sorun mu?
    Sorun falan yok arkadaşlar.
    Orada hangi sitelerin işlemciyi kullandığını gösteriyor. Yoğun işlemci harcayan siteler A sitesi B sitesi şeklinde.

    Yapılacak pek bişey yok. Site sayısının azaltılması gerekiyor. Veya işlemciyi yoğun kullanan site(ler) stop.
  • 20-09-2006, 00:50:22
    #15
    disconnect senin demek istediğini şimdi anladım ama cpu yu ayarlarken yani seçeneklerden "Her zaman bir domain için ayrý bir pool ata" işaretlerken

    Hata: websrvmng failed: Site premier.xxxx.com doesn't exist hataları alıyorum bunu benim serverde yapdım bu hata çıkdı ancak tek domainde değil sürekli tek tek birkaç domaini diyor ilk dediği domaini kapadım sonra başkası sonra başkası acaba şimdi ne yapmak lazım ya basit bişe nerelere kadar götürdü bizi :S
  • 20-09-2006, 01:14:18
    #16
    neyse hatayı atlattık tüm iis i kapatınca plesk domain bulamadı galiba haat vermedi şimdi task manager i takibe aldık bakalım nasıl olacak neyse tüm yardımcı olan arkadaşlara çok tşk ederim sanırım burdan sonra çok cpu yiyen siteyi diğer serverlere almak anlaşılan bu serverde yer kalmadı
  • 20-09-2006, 10:14:23
    #17
    Arkadaşım birşey daha asp kodlardan kaynaklanıyormuş sanırım sonsuz döngü yapınca bendede hala sorun var anlayacağınız.
  • 20-09-2006, 12:00:00
    #18
    atop diyebir komut var linux ise, onu çalıştır, tüm processler gelsin, en çok cpu harcayanları bulabilirsin.