serverde cpu sorunu yardımcı olur musunuz... ?
20
●1.587
- 19-09-2006, 22:20:18cemoka gerisi zaten sistemin kendi çalıştırdığı şeyler onlar standart şeyler de şu solda resimde de yapdım açıklamayı w3wm.exe diye bişe var onlar nedir benim bildiğim kadarı ile log kaydı olması lazım onları nasıl kapatırız ???
- 19-09-2006, 23:43:21Alakası yok arkadaşlar aynısı bendede oldu şimdi bakıyorum. CukurovaHost seni aydınlatacağım bulayımda ama sanırım o VİRUS ile uzaktan yakından alakası yokmuş, WİN2003 sorunuymuş.
- 19-09-2006, 23:48:33Sorun mu?

Sorun falan yok arkadaşlar.
Orada hangi sitelerin işlemciyi kullandığını gösteriyor. Yoğun işlemci harcayan siteler A sitesi B sitesi şeklinde.
Yapılacak pek bişey yok. Site sayısının azaltılması gerekiyor. Veya işlemciyi yoğun kullanan site(ler) stop. - 20-09-2006, 00:50:22disconnect senin demek istediğini şimdi anladım ama cpu yu ayarlarken yani seçeneklerden "Her zaman bir domain için ayrý bir pool ata" işaretlerken
Hata: websrvmng failed: Site premier.xxxx.com doesn't exist hataları alıyorum bunu benim serverde yapdım bu hata çıkdı ancak tek domainde değil sürekli tek tek birkaç domaini diyor ilk dediği domaini kapadım sonra başkası sonra başkası acaba şimdi ne yapmak lazım
ya basit bişe nerelere kadar götürdü bizi :S
- 20-09-2006, 01:14:18neyse hatayı atlattık tüm iis i kapatınca plesk domain bulamadı galiba haat vermedi
şimdi task manager i takibe aldık bakalım nasıl olacak neyse tüm yardımcı olan arkadaşlara çok tşk ederim sanırım burdan sonra çok cpu yiyen siteyi diğer serverlere almak anlaşılan bu serverde yer kalmadı
- 20-09-2006, 10:14:23Arkadaşım birşey daha asp kodlardan kaynaklanıyormuş sanırım sonsuz döngü yapınca bendede hala sorun var anlayacağınız.

ya basit bişe nerelere kadar götürdü bizi :S
şimdi task manager i takibe aldık bakalım nasıl olacak neyse tüm yardımcı olan arkadaşlara çok tşk ederim sanırım burdan sonra çok cpu yiyen siteyi diğer serverlere almak anlaşılan bu serverde yer kalmadı