• 20-09-2006, 12:09:23
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    o komut top olacak roots
    makineleri windows ama
    top çekmek gibi bir şansları olmayacaktır
  • 20-09-2006, 12:12:34
    #20
    Misafir
    Arkadaşlar ortada bir sorun yokki.

    Orda çalışaan her bir wpw3 Bir Plesk Kullanıcısıdır.Senin SUNUCUNUN %89 yemesi gayet normaldir.

    Ortada anormal birşey yok.

    Sunucuda çok site var sanırım bundan kaynaklanıyor.

    Sunucu kapasitesine göre davranıyor bir dual core yada zenon x2 ye taşımak sunucuyu rahatlatır.
  • 20-09-2006, 13:33:02
    #21
    evet arkadaşlar yeni bi sunucu daha alınacak çünkü dünden beri task manager de bakıyoruz tüm sitler normal fazla birşey yok yani cpu u yoran bir site yok sanırım bu konu burda bitmiştir mod arkadaşdan ricam konuyu kilitliye bilir mi ?...

    Tüm arkadaşlara desteklerinden dolayı tşk ederim

    iyi çalışmalar.