evet arkadaşlar yeni bi sunucu daha alınacak çünkü dünden beri task manager de bakıyoruz tüm sitler normal fazla birşey yok yani cpu u yoran bir site yok sanırım bu konu burda bitmiştir mod arkadaşdan ricam konuyu kilitliye bilir mi ?...

Tüm arkadaşlara desteklerinden dolayı tşk ederim

iyi çalışmalar.