o komut top olacak roots
makineleri windows ama
top çekmek gibi bir şansları olmayacaktır
serverde cpu sorunu yardımcı olur musunuz... ?
20
●1.587
- 20-09-2006, 12:12:34MisafirArkadaşlar ortada bir sorun yokki.
Orda çalışaan her bir wpw3 Bir Plesk Kullanıcısıdır.Senin SUNUCUNUN %89 yemesi gayet normaldir.
Ortada anormal birşey yok.
Sunucuda çok site var sanırım bundan kaynaklanıyor.
Sunucu kapasitesine göre davranıyor bir dual core yada zenon x2 ye taşımak sunucuyu rahatlatır. - 20-09-2006, 13:33:02evet arkadaşlar yeni bi sunucu daha alınacak çünkü dünden beri task manager de bakıyoruz tüm sitler normal fazla birşey yok yani cpu u yoran bir site yok sanırım bu konu burda bitmiştir mod arkadaşdan ricam konuyu kilitliye bilir mi ?...
Tüm arkadaşlara desteklerinden dolayı tşk ederim
iyi çalışmalar.