• 11-05-2008, 00:00:01
    altintaş bnde ciddi adam akıllı bir açıklama bkliyroum
  • 11-05-2008, 00:00:34
    Üyeliği durduruldu
    altintas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar nixconun aniden kapanması pek hayra alamet değil.
    hani 1 ay önce haber verilir bunu anlarımda aniden hele hele 3 günde kapanmasının ardındaki nedeni çok merak ediyorum. bu konuda fikri olan varmı
    ben yeni bir rant sağlamak diye düşünüyorum ne kimseyi töhmet altında bırakmak istiyorum nede bu düşünceden kendimi alıkoyamıyorum benimde sunucum var nixonda
  • 11-05-2008, 00:01:11
    Bende merak ediyorum
    Acaba altında ne yatıyor
  • 11-05-2008, 00:02:42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    acaba erişim aldıkları firmalar erişimlerimi durduruyolar
    biliyosunuz nixcon internet erişimini çeşitli kaynaklardan alıyordu. zaten efsane olmasının ardındada aldığı ucuz erişimi pazarlaması yatıyordu
  • 11-05-2008, 00:05:28
    Üyeliği durduruldu
    bildiğim kadarı ile TT ye ve elektriğe baya bi borçları birikmiş sağlam bi kaynak..
    sanırım bunun baya bi etkisi var iflas açıklamasında ama
    şuda var mesele fiyatların fırlaması içinde yapılmış olabilir birden dikkat ettiiseniz fiyatlar baya bi uçtu

    yineliyorum kimseyi töhmet altında bırakmak istemiyorum fikrim piyasada yeni bi kazanç sağlamak
  • 11-05-2008, 00:08:48
    https://www.r10.net/ozel-kampanya-hab...k-199-usd.html

    roots servermaestro sizin yani sadecehosting in cevap verirmisiniz neden sitede 10mbit 175 lirada burada 550$ diyorsunuz?
  • 11-05-2008, 00:11:08
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu artık moderatör arkadaşlar kapatabilirmi acaba ? Artık Konunun anlamı kalmadı sanırım herkes anlaşmalarını yapacağı yerlerle yaptılar %60 MARS Telekom %40 5-6 DC ye gitti. Konuda böyle kapanmış oldu sanırım...
  • 11-05-2008, 00:11:30
    ruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/ozel-kampanya-hab...k-199-usd.html

    roots servermaestro sizin yani sadecehosting in cevap verirmisiniz neden sitede 10mbit 175 lirada burada 550$ diyorsunuz?
    konunun benimle bi ilgisi yok ama o linkdeki fiyatlarda BW kotası var dikkat edersen. 10 mbit hat ama 200GB kotalıymış.. 550 USD kotasız 10mbit anladıgım kadarıyla...
  • 11-05-2008, 00:11:55
    Sorularımıza cevap arıyoruz neden kapansın 10mbit hat 175 ytl diyor sitede burada 550 $ deniliyor ögrenelik madem MARS yetkilisi.
    Altıntaş : evet abi ama orada hat satılıyor burada direk sunucu tabikide fark olacak sitede direk HAT demiş port dememiş yada başka bir şey HAT deyince ne anlarız?