Nixcon Müşterileri ( Mağdurları ) buluşması
259
●19.105
- 11-05-2008, 00:00:34Üyeliği durdurulduben yeni bir rant sağlamak diye düşünüyorum ne kimseyi töhmet altında bırakmak istiyorum nede bu düşünceden kendimi alıkoyamıyorum benimde sunucum var nixondaaltintas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-05-2008, 00:05:28Üyeliği durduruldubildiğim kadarı ile TT ye ve elektriğe baya bi borçları birikmiş sağlam bi kaynak..
sanırım bunun baya bi etkisi var iflas açıklamasında ama
şuda var mesele fiyatların fırlaması içinde yapılmış olabilir birden dikkat ettiiseniz fiyatlar baya bi uçtu
yineliyorum kimseyi töhmet altında bırakmak istemiyorum fikrim piyasada yeni bi kazanç sağlamak
- 11-05-2008, 00:08:48https://www.r10.net/ozel-kampanya-hab...k-199-usd.html
roots servermaestro sizin yani sadecehosting in cevap verirmisiniz neden sitede 10mbit 175 lirada burada 550$ diyorsunuz? - 11-05-2008, 00:11:08Üyeliği durdurulduKonuyu artık moderatör arkadaşlar kapatabilirmi acaba ? Artık Konunun anlamı kalmadı sanırım herkes anlaşmalarını yapacağı yerlerle yaptılar %60 MARS Telekom %40 5-6 DC ye gitti. Konuda böyle kapanmış oldu sanırım...
- 11-05-2008, 00:11:30konunun benimle bi ilgisi yok ama o linkdeki fiyatlarda BW kotası var dikkat edersen. 10 mbit hat ama 200GB kotalıymış.. 550 USD kotasız 10mbit anladıgım kadarıyla...ruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-05-2008, 00:11:55Sorularımıza cevap arıyoruz neden kapansın 10mbit hat 175 ytl diyor sitede burada 550 $ deniliyor ögrenelik madem MARS yetkilisi.
Altıntaş : evet abi ama orada hat satılıyor burada direk sunucu tabikide fark olacak sitede direk HAT demiş port dememiş yada başka bir şey HAT deyince ne anlarız?
