arkadaşlar nixconun aniden kapanması pek hayra alamet değil.
hani 1 ay önce haber verilir bunu anlarımda aniden hele hele 3 günde kapanmasının ardındaki nedeni çok merak ediyorum. bu konuda fikri olan varmı
ben yeni bir rant sağlamak diye düşünüyorum ne kimseyi töhmet altında bırakmak istiyorum nede bu düşünceden kendimi alıkoyamıyorum benimde sunucum var nixonda