bildiğim kadarı ile TT ye ve elektriğe baya bi borçları birikmiş sağlam bi kaynak..
sanırım bunun baya bi etkisi var iflas açıklamasında ama
şuda var mesele fiyatların fırlaması içinde yapılmış olabilir birden dikkat ettiiseniz fiyatlar baya bi uçtu
yineliyorum kimseyi töhmet altında bırakmak istemiyorum fikrim piyasada yeni bi kazanç sağlamak