Konuyu artık moderatör arkadaşlar kapatabilirmi acaba ? Artık Konunun anlamı kalmadı sanırım herkes anlaşmalarını yapacağı yerlerle yaptılar %60 MARS Telekom %40 5-6 DC ye gitti. Konuda böyle kapanmış oldu sanırım...