gzldi burası...
yanlış anlama ama okadar yerle çalışmışsın ve hiçbirinden memnun kalmamışsın sorun senden kaynaklanıyor olaiblir mi ?
yanlış anlama amacım laf sokmak veya bozmak fln değil .
okadar yerle çalışmış ve memnun kalmamışsan sorun sunucu kaynaklı veya managed da olaiblir ...
managed konusunda sorunum yok hocam sadece turkıyede bu ısler hakketten cok karma tulumba ilerliyor. 4 5 makinam var zaten her ay odedıgım para 1 milyarı gecıyor cuma gunu zaten telekom müdürünün yanına cıktım saolsun hem tanısıyoruz hemde biraz da olsun akrabalık var pazartesıye kadar halledemenden gereken neyse yapalım dedım zaten 10mbit alsam ha kıralıdıgım parayı oraya odemısım ha telekoma odemısın bır farkı yok en sonunda bunu yapacagım şirkette ayıracam pazartesı bır oda ohh cart dıye koyacam 4 5 makına dursun orda cok profesyonel kacmaya zaten gerek yok bir de siplit klima tamamdır illa gidip sanki şimdi yerden soğutmalı sistemmi yapacam ha onların dc de durmus ha benum burda benım burda olursa hıc olmazsa reboot için yok onun ıcın dc kapandı gel makınalarını al derdi olmaz
Osman Bey Görüşemedik Bugün Ripe dan ip anons larına izin vermedi nixcon Tek tek iplere lisanslama ve ipleri değiştirecekseniz Allah yardımcınız olsun ben 6 7 makinedeki vpslerle bile zor baş ediyorum.
Ne alakası var harun herşeyimiz tamam oradaki URL bir sh ip si ve lisans veren Netinternet 8)
Lisanlandırma konusuda tamam herşey çözüldü bizim yarın fişten çıkart 1 saat içinde fişe tak tekrar ip ver okadar
başlık açsak mı o 1 saat için netinternet mağdurları diye valla osman beyin yanındaydım ben işinin peşinde koşuyor uykusuz haliyle hala forumda bide gidip yatıp dinlenseler yarın için çok daha iyi olacak
Osman bey siz yatmayınca biz huzursuz oluyoruz sağlıklı yaşam için uyku şart yoksa yarın verimli çalışamazsınız. Biz buralara göz kulak oluruz siz uyuyun en iyisi
arkadaşlar nixconun aniden kapanması pek hayra alamet değil.
hani 1 ay önce haber verilir bunu anlarımda aniden hele hele 3 günde kapanmasının ardındaki nedeni çok merak ediyorum. bu konuda fikri olan varmı
Osman bey siz yatmayınca biz huzursuz oluyoruz sağlıklı yaşam için uyku şart yoksa yarın verimli çalışamazsınız. Biz buralara göz kulak oluruz siz uyuyun en iyisi