wdp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

gzldi burası...
yanlış anlama ama okadar yerle çalışmışsın ve hiçbirinden memnun kalmamışsın sorun senden kaynaklanıyor olaiblir mi ?
yanlış anlama amacım laf sokmak veya bozmak fln değil .
okadar yerle çalışmış ve memnun kalmamışsan sorun sunucu kaynaklı veya managed da olaiblir ...
managed konusunda sorunum yok hocam sadece turkıyede bu ısler hakketten cok karma tulumba ilerliyor. 4 5 makinam var zaten her ay odedıgım para 1 milyarı gecıyor cuma gunu zaten telekom müdürünün yanına cıktım saolsun hem tanısıyoruz hemde biraz da olsun akrabalık var pazartesıye kadar halledemenden gereken neyse yapalım dedım zaten 10mbit alsam ha kıralıdıgım parayı oraya odemısım ha telekoma odemısın bır farkı yok en sonunda bunu yapacagım şirkette ayıracam pazartesı bır oda ohh cart dıye koyacam 4 5 makına dursun orda cok profesyonel kacmaya zaten gerek yok bir de siplit klima tamamdır illa gidip sanki şimdi yerden soğutmalı sistemmi yapacam ha onların dc de durmus ha benum burda benım burda olursa hıc olmazsa reboot için yok onun ıcın dc kapandı gel makınalarını al derdi olmaz