Konu
Nixcon Müşterileri ( Mağdurları ) buluşması
10-05-2008, 23:54:02
#204
webgrup
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
başlık açsak mı o 1 saat için netinternet mağdurları diye
valla osman beyin yanındaydım ben işinin peşinde koşuyor uykusuz haliyle hala forumda bide gidip yatıp dinlenseler yarın için çok daha iyi olacak