• 10-05-2008, 23:07:18
    sunucuoptimizasyon.com
    psikopatix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mars ın sahibine ulaşman zor kanka mars ında dünyanında sahibi ALLAH
    yaşına uygun espriler yapmanı öneriyorum
  • 10-05-2008, 23:08:27
    psikopatix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesajıma alıntı yapılmasını sevmiyorum yapma lütfen

    " birdaha sakın deneme anam avradım olsun radmini dağa kaldırırım "
    bu elemanin banlanmamasi normalmi
  • 10-05-2008, 23:08:57
    Üyeliği durduruldu
    akarweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şakacı arkadaşlara gittikçe yenileri de ekleniyor. Türüyorlar tabiki doğal Ah Osman ah yoğun canımbnm yoksa verirdi cevabını
    he kanka biliom osman ıda aradım da işim var dedi :S başından savdı :S sinir oldum :S neyse uzatmayalım.. ni-osman dediğin gibi konuyu dağıttım . herkez benle ilgileniyo ? msn den niye çıktın ? açsana reselimi
  • 10-05-2008, 23:09:04
    Kurumsal PLUS
    Valla kimseye cevap yetiştiremem akar ..

    cPanel - The Leading Control Panel

    SH ve MARS iplerini lisanslandırabiliyoruz.

    MARS IP adres aralıklarını verdi..

    Buna göre düzenleme yapılacak yarın taşıma başlanacak çok kısa sürecek çünkü MARS nixcon un dibinde..

    Daha önce dediğim gibi herşey ayarlanmış konumda ve planlanmış durumda.

    Hala yatmadım saat kaçtan beri uyumadıgımı bugün istanbulda beni gören herkes bilir herşey çok yavaş hareket ediyor garip bir duygu birazdan yatıp dinlenecem
  • 10-05-2008, 23:09:30
    psikopatix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesajıma alıntı yapılmasını sevmiyorum yapma lütfen
    " birdaha sakın deneme anam avradım olsun radmini dağa kaldırırım "
    psikopatix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mars ın sahibine ulaşman zor kanka mars ında dünyanında sahibi ALLAH
    suyu ısındı , yol verin arkadaşa...
  • 10-05-2008, 23:11:08
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla kimseye cevap yetiştiremem akar ..
    cPanel - The Leading Control Panel
    SH ve MARS iplerini lisanslandırabiliyoruz.
    MARS IP adres aralıklarını verdi..
    Buna göre düzenleme yapılacak yarın taşıma başlanacak çok kısa sürecek çünkü MARS nixcon un dibinde..
    Daha önce dediğim gibi herşey ayarlanmış konumda ve planlanmış durumda.
    Hala yatmadım saat kaçtan beri uyumadıgımı bugün istanbulda beni gören herkes bilir herşey çok yavaş hareket ediyor garip bir duygu birazdan yatıp dinlenecem
    Dibinizde bir de şampiyonluk kutlamaları var. Oraya bir katılıp coşun, bi' toparlanın.
  • 10-05-2008, 23:11:52
    Hayırlı olsun diyelim o zaman bizi fiyat alakadar etmiyor.
    Ancak bir yerde 3 4 ayrı fiyat dolaşıyorsa insanlar sorar 10mbit verecektiniz bana neden kullanamıyorum diye.

    Yeni gözdemiz MARS iflas etmemesi dileklerimle.
  • 10-05-2008, 23:14:04
    Kurumsal PLUS
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dibinizde bir de şampiyonluk kutlamaları var. Oraya bir katılıp coşun, bi' toparlanın.
    Valla sorma 2. köprüden geldik zaten ümraniye de kalıyorum ben kafam zongluyor şuan yatacagım en kısa zamanda birkaç şey konuşuyoruz.
  • 10-05-2008, 23:15:40
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dibinizde bir de şampiyonluk kutlamaları var. Oraya bir katılıp coşun, bi' toparlanın.
    Sorma Kerem, şampiyonluk kutlamaları maçtan saatler evvelinden, sabahtan beri sürüyor ama biz gözümüzü zor açıyoruz Geceyi nasıl çıkartacağız bilmiyorum.